Weekend


Ştiu că am zis că nu mă mai duc cât oi trai la ţară, insă ce nu face omu’ pentru bani. Şi cum ziua de muncă se plăteşte cu 400.000, mi-am călcat pe inimă şi m-am dus la întins sârme şi băgat pari în pământ. Că s-a dus dracu sâmbata mea, e cu totul altceva.

Bun, şi cum era vorba de muncă agricolă, ne urcăm ca nişte oameni muncitori in Dacia SuperNova, ca doar deh trebuia o maşină de cărat, in care să poţi să-ţi bagi pula şi de care să ţi se rupă în momentul în care dai cu baia de ulei, toba şi tot ce mai are pe dedesupt, de toate pietrele şi şanţurile specifice drumurilor de ţară

Şi muncim, băgam pari, întindem sârme şi dam cu grebla, că doar vinu’ de ţară e bun şi merită efortul (nu ma dau în vant după vin, cu atât mai mult după ăla cu gust de Biserică). Şi evident se înserase pană am terminat de întreprins activităţile agricole.

În sfarşit, plecăm spre Bucureşti pe la 7, când e deja beznă. Şi, pe drum, în timp ce depaşeam un tir, pe la vreo 120 la oră se aude un zgomot ciudat. Ăla cu tirul dă flashuri din spate, oprim pe dreapta, cauciucul era vraişte. Noroc cu tubeless-urile că ar fi fost nasol să explodeze la 120 cu Dacia.

Undeva între Coşereni şi Sineşti e o firmă, în poarta căreia am tras-o. Maşina pe cric, rezerva pe pană, pompă canci. Ce dracu să faci. Şi cum stăteam pe benzile de separare, vine muistul paznicul şi zice: „Vă rog să mutaţi maşina de aici că e staţionarea interzisă” acum, pana mea o fi fost staţionarea interzisă, da’ ăla îşi închipuia ca stateam cu maşina pe cric de placere, doar ca să enervăm paza?

Şi să le dea Dumnezeu sănătate oamenilor care s-au oprit întâmplător acolo şi care ne-au dat pompa, că altfel ar fi fost nasol, nu de alta dar pân’ la Bucureşti să fi fost vreo 40 de Km.

Postează un comentariu!

