Iubesc cerealele Nesquik


Da, sunt fan înrăit al cerealelor Nesquik, acele biluţe care în opinia necunoscătorilor seamană cu nişte căcăreze de oaie. Mi se par absolut geniale, începand cu sunetul pe care îl produc când le prinzi între dinţi, până la gustul laptelui rece rămas în castron după ce s-au terminat cerealele. Pur şi simplu iubesc, sunt dependent şi idolatrizez cerealele Nesquik.

Însă, universul a conspirat împotriva mea în săptămâna ce tocmai a trecut. Mult-visatele cereale fuseseră epiuzate cu barbarie de pe rafturile magazinului Cora, probabil de către nişte parinţi mult prea sensibili la rugăminţile idioate ale copiilor lor. Şi aşa am fost privat de o plăcere pe care mi-o acordam în fiecare seară. Când lumea se prăbuşea peste mine, când nimic nu mai avea sens, apăru o rază de speranţă: Cerealele Chocapic. Şi îmi zic că nu pot fi chiar atat de rele, atâta vreme cât au aceeaşi culoare şi textură ca şi preferatele mele, Nesquik.

Şi le cumpăr…. şi cum stăteam şi frecam pisoiul graţios, îmi vine pofta de cereale. Le prepar cu multă grijă, şi vin cu ele spre locul de meditaţie, locul unde toate visele devin realitate (nu la budă, ci în faţa calculatorului) Şi ce sa vezi… fix in vârful castronului se vedea… Era nemaivăzut… era ciudat si totuşi, atrăgator….

Va Urma

Un gând despre „Iubesc cerealele Nesquik

Postează un comentariu!

