Cugetare


Presupun că în momentul în care te-ai supărat că am facut mişto de tine şi de proiectele tale cel puţin puerile şi nu mai vrei să ai de-a face cu mine, mi-ai dat ignore şi mă bârfeşti pe la colţuri nu mai vrei nici banii care ţi se cuvin, nu?! Cel puţin mie aşa mi s-ar părea normal

Însemnare scrisă fară rost. Orice asemănare cu personaje reale este pur întâmplătoare.

7 gânduri despre „Cugetare

  1. deblog

    Nu e vorba de nici o persoană, tot ce am zis a fost o fabulă, iar mie imi place să scriu posturi despre persoane imaginare :)))

    Si, da e foarte posibil ca persoana imaginara (daca desigur, in lumea imaginara, ar avea internet imaginar) sa fi vazut deja mesajul

    Răspunde
  2. maryusyk

    „Însemnare scrisă fară rost. Orice asemănare cu personaje reale este pur întâmplătoare.”
    esti bun 🙂 adica…eu in tot ce scriu nu pot sa ma desprind cu totul de viata reala.
    Tot mai fac legatura cu unele persoane din viata mea 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

