link-add.php


Am updatat Blogrollul cu doua persoane importante. Alexa [aka ucidevisul] cu mult talent la scris personal. Chiar îmi place de la o vreme încoace ce scrie. Şi Spatzianne [aka Profa de germană] despre care am mai zis o dat.

De reţinut că nu vreau linkuri înapoi şi că updatez blogrollul în momentul în care decid că merită.

Un gând despre „link-add.php

  1. fabeto

    Spazzinee=))) Hhaha e clar! o sa ai numa’ zece.O salut si eu pe profa de germana.Deutche sprache:))) EU am facut cu un tip pfeifer.ACum e undeva mai sus:))) e posibil s il tie si profa ta:)))

    Răspunde

Postează un comentariu!

