Pirate hunter


Am şi eu o mare dilemă. Dacă ştie cineva unde se poate raporta o instituţie publica care foloseşte software piratat, să imi spună şi mie va rog frumos.

Asta, dacă exista un asemenea organism in România

5 gânduri despre „Pirate hunter

  1. Ghenios

    O..dar vai…recunosti public ca ai win pirat? ….o sa-ti intre mascatii in casa , o sa se adune gaborii in fata casei sa te ia pe sus sa te bage la parnaie ca iei soft de pe net. Cum pana mea crezi ca se poate lua amenda pt soft pirat cand din asta nu poate iesi nici un pic de spaga. Hai sa fim seriosi , tara ne apara cand li se face fomica si e rost de mita ..

    Răspunde
  2. UnBlogger

    Peste tot e pirat. Si la mine la scoala profu` de info batea in piept cu softurile lui originale, pana intr-o zi cand am dat peste niste princo-uri pline de softuri cracuite 😀

    Răspunde

Postează un comentariu!

