Profă cu blog


Profa mea de germană şi-a tras blog. Şi pentru asta numai respect. Dă dovadă de, ca să îi zic aşa „deschizatură la minte” şi probabil şi-a dat seama că socializarea prin intermediul internetului nu se rezumă numai la haifaiv.

Mi se pare extrem de tare ce face profa, în ideea că se implică in activitaţi extraşcolare gen „Club pentru germanofili”, lucru pe care nu multi nici un alt profesor nu îl face. Adică să mergi într-un bar sau ceva de genul ăsta cu profesorul şi să socializezi pe baza a ceea ce faci la oră mi se pare cel puţin deosebit. Şi nu e vorba aici ca dau limbi aiurea ca să îmi dea note mari, că oricum am avut media 10 semestrul trecut (nu că ar conta, dar vreau să le fac in ciudă colegilor care fac franceza şi se chinuie să treacă) plus că eu şi limba germană suntem două entităţi ale căror existenţe sunt perfect paralele. Şi in plus nu sunt fan al activitaţilor care au legatură cu şcolarizarea.

Aaa şi aşteptam cu interes viziunea profei privind viaţa asta şcolarească. Mai exact din culisele acestei lumi 🙂

Iar blogul profei il gasiţi aici

9 gânduri despre „Profă cu blog

  1. natafletz

    „….nici un alt profesor nu îl face. Adică să m…”

    „Şi in plus nu sunt fan al activitaţilor care au legatură cu şcolarizarea.”

    Dooooh!!!!

    Răspunde
  2. fabeto -newbie blogger

    LOl..

    Inetresnt faptul cum isi da seama ca nu se reduce doar la haifaiv totul.Curiso din fire…intru si eu pe contul ei

    si mi se afiseaza urm chestie:))

    „Avertisment privind conţinutul

    Some readers may find the content of this blog objectionable. In general, Google does not review nor do we endorse the content of this or any blog. For more information about our content policies, please visit the Blogger”

    Deci e clar! =)))

    Hmmz ce sa zic?Un blog aflat in faza incipienta.Si remarc un lucru.Am se pare aceasi chestie legata de RIUF.
    Interesant numele.Spazinene.

    Spazienne mit Spass.:)) Cool profa:))

    Răspunde
  3. Ghenios

    du-te dracu cu germana ta cu tot! :)) …oricum …sa ne fereasca dumnezeu de pandele blogeritza (profa de franceza; care reprezinta motivul pentru care ni se face in ciuda)

    Răspunde
  4. sorenson

    Profa cu blog, interesant. Dar de ce toti cei care incep in ale blogului, incep cu cea mai proasta platforma de blogging existenta aka blogger ? 😐

    Răspunde
  5. BooBoo

    Tare profa ta. Sa inteleg ca e mai tanara si mai dezghetata? Eu, una, nu mi-o pot imagina de nicio culoare pe profa mea de germana scriind bloguri… no waaaay. Pana si imaginatia mea, pe care imi place s-o categorisesc ca fiind relativ debordanta da gres in cazul acesta ;)). Anyway, ca o concluzie mica, mica, mititica: vreau si eu profesori ca ai taaai! :D:D

    Răspunde

Postează un comentariu!

