Roblogfest


Aşa îi zice, nu? Ca să nu mă fac de râs.

Revenind, m-a întrebat Leyla dacă mă duc la aşa-numitul concurs RoBlogFest. Şi eu n-am înteles cam ce anume m-ar determina pe mine să ma duc la asemenea eveniment.

Eu nu sunt blogger. Bloggerii sunt cei care postează ceva, iar in următoarele 30 de minute apar 10 comentarii la respectiva însemnare, chiar dacă în ea e vorba despre vremea de afara. Bloggeri sunt cei care apar in ziar, drept mândrie a oraşului din care provin. Bloggeri sunt cei ale căror poze apar in paginile revistelor. Bloggeri sunt cei care câstiga mai mult de 15 cenţi pe zi din activitatea lor pe o platforma de blogging.

Eu sunt doar un minor care isi scrie frustrarile, gândurile, sentimentele, care pune poze din viata lui, care nu ia nimic din tot ce îl înconjoară în serios. Atât.

Daca as fi participat la concurs aş fi înteles sa ma duc, însă mi se pare stupid sa te inscrii la un concurs ai cărui caştigători sunt aleşi în funcţie de trafic. Chiar dacă aparent e vorba de voturi, pana la urmă cine are traficul mai mare are şi mai multe voturi. Logic nu? Deci e suficient sa te uiţi in clasamentul trafic.ro, sa îi scoţi din calcul pe marii zei ai blogosferei, care de altfel au caştigat anul trecut ca să vezi cine va lua premiul.

Plus că nu cunosc pe nimeni din aşa-numita blogosferă, iar să mă duc acolo s-o ard dubios de capu meu mi s-ar părea penibil din partea mea.

De-asta prefer să ma duc cu oameni pe care îi cunosc in Argentin şi să beau liniştit o bere.

4 gânduri despre „Roblogfest

  1. Ariel

    esti blogger . [punct]

    asa cum daca mananci cacat esti mancator de cacat, asa cum daca inveti la o scoala esti elev… asa cum daca ai blog si scrii pe el, esti blogger.

    Răspunde
  2. Leyla

    Ariel are dreptate. Ai blog, esti blogger si, in plus, petrecerea e ca sa te distrezi si sa cunosti lume. Si Radu taci ca si tu ai zis ca ai veni.

    Răspunde

Postează un comentariu!

