Astept astenia


Nu stiu cum, dar pe mine nu ma afecteaza si nu m-a afectat niciodata prosteala asta numita Astenia de primavara. Si sincer sa fiu mi-as dori sa am asa, vreo saptamana starea aia de mahmureala fara alcool. Sa dorma ca porcu, sa am motiv sa ma relaxez, sa ma indoape mamica cu fructe, vitamine si alte chestii menite sa amelioreze simptomele fenomenului.

Si totusi, nu inteleg de ce pe mine nu ma afecteaza primavara. Că foarte sanatos nu sunt. Să fie oare de la cantitaţile industriale de cafea si cola pe care le ingurgitez? Sau sa fie pentru ca sunt miserupist, si nu exista nici o diferenta intre cantitatea de activitate depusă iarna si cantitatea de de energie consumata in orice alt anotimp, implicit nu aş avea nici un motiv să fiu obosit.

In fine, eu astept cu mult interes starea pseudo-high specifica asteniei. Daca se hotaraşte să vină, poa sa îmi dea un telefon înainte, sa ma pregatesc sufleteşte.

Aştept provincia!

Postează un comentariu!

