Mi-e dor


De blogul de la blogger :)) Da, stiu n-are nici un rost ca vine alocatia de pe februarie si o sa pot sa imi iau domeniu si hosting propriu, cu mult mai multe facilitati decat blogger, cu posibilitatea de a introduce scripturi in posturi, in sidebar. Si totusi am intrat pe blogu’ vechi si m-a apucat o oarecare stare de nostalgie. Desi n-am mai postat din 13 septembrie anul trecut acolo.

Si nu, probabil n-o sa ma mut ca sa am ce face, insa imi tot zboara gandul la optimizarea google, la pagr-rank-ul 3 pe care il aveam dupa o luna si 13 zile. hehe… am innebunit

2 gânduri despre „Mi-e dor

Postează un comentariu!

