I-auziti


Cică sunt un mare porc nesimţit pentru că îmi place să fac caterincă de cei cu mai putine calitaţi intelectuale decat mine. Ziceţi voi că nu e marfă aşa şi că unii dintre noi nu sunt facuţi pentru a fi luaţi la mişto. Dacă îi complexez, îmi pare rău, insa reacţia normală ar fi ca cel de care am făcut mişto să vină să îmi fută două palme şi să mă calce dracului pe cap, lasandu-mă sa zac intr-o baltă de sange, nu sa ma atace prin alte persoane. Mai ales cand ţin la acele persoane, iar tu încerci sa dai in mine rănindu-le pe ele.

În cazul in care faci asta s-ar putea ca eu să ma simt ameninţat si enervat de laşitatea ta şi sa ripostez destul de urat.

Cum vi se pare chestia asta. Eu zic că e destul de corect, nu?!

5 gânduri despre „I-auziti

  1. fabeto cel mic.fabeto show

    De ce ai avea un comportament dezavuant faat de cei al caror IW sau mai nou EQ ar fi mai mic decat al tau?( sau mai mica decat a ta- inteligenta emotionala n.n)
    AR fi haotic sa razi de ceilati.SI poate si penibil daca ei ti-ar permite sa razi de ei.Dar neconstientizarea propriilro greseli nu te face sa devi mai puternic.caci devii puternic in momentul in care iti dai seama ca esti mic si te uit in fata( unde ti-ai dori sa ajungi) si nu unde nu ar trebui sa fii.

    Si totusi cel mai greu este sa taci cand vezi pe cineva incepator facand o chestie la care tu ai fi GENIAL .dar lipsa experientei nu te face sa ai”putine calitaţi intelectuale” …ci lipsa ei e doar o stare de facto.Caci constientizarea lipsei ei , te va face sa ii imapratsesti secretele.E exact ca un om care e considerat porc.SI chiar seste porc!Dar daca acest porc realzieaza ca el este porc! atunci depaseste granitele unei determianri biologice si va deveni pur si simplu ceva superior porcului.MAi greu e daca el e si nesimtit.

    Fabeto Show.

    Răspunde
  2. deblog

    Da, recunosc sunt nesimţit, porc sau cum vrei tu sa imi spui. Însă nu mi se pare normal să raneşti persoane la care ţin ca să te răzbuni. Asta încercam să spun

    Răspunde
  3. maic

    de ce nu?. razbunarea tre sa doara si acolo doare cel mai tare (la majoritatea persoanelor) .eu asa as proceda. gg lui

    Răspunde

Postează un comentariu!

