Mi-a venit…plicul


De la Google Adsense. Azi am primit plicul cu PIN-ul. A facu 2 saptamani de la Google de acasa pana la mine in Vitan.

5 gânduri despre „Mi-a venit…plicul

  1. deblog

    @Bani: Cum sa iti spun ca sa intelegi… aveam contul de mult inainte sa imi fac blog. Si nu am blogul ca sa ma imbogatesc. Si iti mai zic o faza dura: nu e problema ta ce am eu pe blog 😉
    Marfa asa nu?!

    Răspunde
  2. fabeto -newbie blogger

    Cui ii pas ade adsense? trebuei sal ai acolo caci asa au toti.:) ce ?? tu nu mergi la scoala daca nu ai toate lectiile? Sau nu poti sa iei examene daca nu stii totul?Sau nu poti puen adsesne? puey insasi acei catiav centi care se vor face 1 dolar te vor entuziasma sa scrii mai mult:))Si cine stie:)) facme shcimb de vizitatoti:))

    Răspunde

Postează un comentariu!

