Nu pricep


De ce fotbalistii pustii astia gaozari care joaca fotbal si al caror singur ideal in viata e sa ajunga mai tare ca Mutu, simt nevoia sa isi faca blog. Si slava Domnului, sunt multi de tot. De ce oare au impresia ca ii pasa cuiva de posturi de genu (desigur, cu mult mai multe greseli de ortografie)

„De-abia am venit de la antrenamente de la fotbal. Acum ma joc o FIFA. Am ajuns acasa de la scoala, unde n-am fost la ore ca am stat in curtea scolii si am jucat fotbal. Ma bag la o UEFA. I-m rupt capu’ lu’ Messi la FIFA. Ma bag la o UEFA. Noapte buna, ca maine am antrenament la Fotbal”

Adica, de ca ma rog m-ar interesa pe mine viata lor fotbalistica, filmulete de pe youtube cu nu stiu ce gol pe care l-a dat Ronaldinho sau niste copy-paste-uri cu citate de-a lu’ Gigi Becali, Cristi Borcea sau George Copos, in functie de al carei echipe este suporter.

Get a life people!

5 gânduri despre „Nu pricep

Postează un comentariu!

