Stimati colegi


Vad ca tot apar prin blogrollurile voastre. Va multumesc, si nu pot sa spun ca nu ma simt onorat sa imi vad link-ul pe site-ul unor persoane pe care nu le cunosc, pentru ca asta inseamna ca ma cititi si pentru un motiv sau altul, reveniti. Si sunt uimit sa vad ca, daca intr-o zi nu sunt acasa, nu postez nimic, nu tin link la sts si nu comentez pe alte bloguri, traficul nu are o mare cadere (asa, mic cum e el)

Insa in aceste momente de profunda lipsa de inspiratie (nu neaparat lipsa de inspiratie cat vraistea de la mine din cap) am si eu o intrebare: De ce? Ce v-a placut? Eu, personal recunosc ca n-as intra aici pe blog. Pentru ca nu vad cu ce e diferit fata de oricare alt blog mediocru…

Si totusi.. De ce?!

10 gânduri despre „Stimati colegi

  1. ana

    Pentru ca nu suporti Ziua Indragostitilor, faci misto de fraiere ce se vor intelectuale/frumoase/interesante, pentru ca am descoperit clopotel.ro (!!!) si rad de mor, ah, si pui si clipulete cu badea cand ratez eu emisiunea cand arde barcute.
    Cam asta imi vine acum in cap.

    Răspunde
  2. ra3k

    fiecare are scrisul lui aparte si parerile lui. mi-o placut ca nu e mediocru(is multe bloage muuult mai mediocre ca al tau – da o privire prin ele si vezi 🙂

    Răspunde
  3. Krieger

    Pentru ca scrisu tau este atat de la sange si atat de sincer incat are ceva secial si nu pot sa ma abtin sa nu revin. asta in primul rand. in al doilea rand, you’re my pal, wtf ? why shouldn’t I be coming back ? 🙂

    Răspunde
  4. maic

    aolo era sa uit sa mentionez ceva….chichitza din partea de dreapta sus a blogului..chestia care seamana cu coltul paginii…genial 😀

    Răspunde
  5. Andreea

    Pentru ca esti realist si spui lucrurilor pe nume, pentru ca ai articole amuzante dar si serioase, pentru ca imi place blogul tau, pur si simplu! 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

