Eu, psihologul


Dupa un semestru de psihologie, ma simt in stare sa dau niste sfaturi panaramelor fetelor mature in devenire. Sa incepem!!

De remarcat durata relatiei. Sunt sigur ca ati avut timp sa va cunoasteti, iar sentimentele tale iti dicteaza exact cum sa actionezi, astfel incat sa nu pari penibila. Solutia mea la problema asta e gulerul medicinal. Daca vrei sa fii sigura, acidul clorhidric isi face treaba excelent. Nu o sa se mai uite la nimeni niciodata!

Nu o lua in seama cealalta nu inseamna nimic pentru el. Doar pe tine te iubeste sincer. Nu incearca nicidecum sa faca misto de tine. Prima impresie a fost falsa. El te iubeste pentru ca esti extrem de frumoasa dar, evident si pentru intelectul tau. Ai incredere. El ti se va darui exclusiv

Stai linistita. Desi mama ta pare suparata, ea te intelege. Si ea a fost la fel. A inteles de mult ca esti o curva proasta pusa pe supt. In maxim 1 an te va incuraja si te va sfatui, astfel incat sa nu mai iei muie de la toti agaricii si sa tintesti mai sus: O sa iei de la agaricii cu bani. Ai incredere in tine! O sa fii experta!

Aici solutia e simpla: Mai devreme sau mai tarziu atat Claudiu cat si cel soooper sweet vor cadea de acord! Sexul in 3 poate fii extrem de distractiv. Si macar ai o certitudine: n-o sa pleci nesatisfacuta! E doar o chestiunde de timp!

Probabil cel mai simplu caz. Situatia ta se rezolva printr-o expresie sigura: „Femeia constiincioasa o ia in mana si si-o indeasa!”

Pentru mai multe astfel de cazuri „dramatice” vizitati pagina psihologului

6 gânduri despre „Eu, psihologul

  1. Moonstone

    Sincer, prima data m-a amuzat…si am ras…like this ” =))”, ma rog, nu m-am tavalit pe jos, dar parea amuzant. Apoi m-am intristat..like this ” 😦 „. Sti de ce? Pentru ca e adevarat. Pentru ca e grav. Pentru ca am o colega la facultate care o sa ajunga medic, poate chirurg si, uite, la 20 de ani citeste coolgirl si cine stie ce alte tampenii. Si citeste toate intrebarile alea tampite de acolo, and of course mi le citeste si mie. Likeee ” Daca am inghitit **** oare raman insarcinata?” , sau…”oare tre sa imi incep viata sexuala?”…si aceleasi intrebari se repete la nesafarsit. Aia bestiala e „oare sunt insarcinata?” venind de la o tipa de 12 ani. Problema e ca ASTA e nivelul…si nu prea vad ca am lua o complet alta directie …:-|

    Răspunde
  2. deblog

    Am vazut la un moment dat in cool girl. „Ma masturbez cu castravetele. Exista posibilitatea sa secrete castravetele o substanta si sa raman insarcinata?! „=))

    Răspunde

Postează un comentariu!

