Urasc scoala generala


Urasc din suflet scoala mea generala. Locul ala inexpresiv care seamana cu o policlinica sau orice camin de nefamilisti de la mama dracu din rahova. Multi colegi isi aduc aminte cu nostalgie de cei 8 ani petrecuti acolo, de colegi si de profesori.

Ei bine, eu nu. Le doresc moarte in chinuri tuturor. Eu nu m-am simtit niciodata bine acolo. M-a calcat pe nervi faptul ca invatatoarea vorbea cu bunica-mea. M-a sictirit faptul ca profa de romana m-a adus acolo, motiv pentru care considera ca ar trebui sa-i fiu vesnic recunoscator. Mi-e sila de diriginta care ma ura pentru ca aveam sange in coaie sa o contrazic. Ma enervau profesorii care ii pupau in cur pe elevi ca deh, erau vecini de cartier si stateau la barfa cu parintii lor. Ma ingretosa faptul ca profa de mate venea in maieu, desi probabil subratul ei nu mai cunoscuse lama de ras din mezozoic. Ma enervau arfele de jmecherasi de cartier pe care le aveau toti ratonii. M-a secat faptul ca eram 7 baieti in clasa aia de rahat si 22 de fete, dintre care 18 urate cu spume. Ma dispera faptul ca faceam o ora pe drum pana acasa cu un coleg care numara statiile ca sa stie unde trebuie sa coboare.

Am urat tot, din adancul sufletului. Si inca urasc tot. N-am mai fost de asta vara acolo…stiti de ce? Pentru ca nu vreau sa ii pup in cur pe profesorii de acolo care erau siguri ca o s-o frec pe duda la capacitate si ca o sa ajung la o scoala profesionala. Ma enerveaza pupincurismul si perversitatea lor, si sa ma duc acum acolo si sa zambesc….Si in plus, era sa-l bat pe mecanicu’ scolii 😛

Din 29 de oameni tin legatura cu…4. Atat. La restu am urlat 2 ani de zile ca de-abia astept sa scap de ei…nu-i mai salut daca ii vad pe strada, nu ii mai cunosc, nu mai stiu cum ii cheama si…nici nu-mi pasa. Ii urasc din suflet…cocalari jegosi!

Asta e locu’ ce imi provoaca repulsie…ii urasc din suflet!

3 gânduri despre „Urasc scoala generala

Postează un comentariu!

