Antrenamente


El comandante, ma va supune si pe mine la antrenamente si la ascultat glume de 2 bani (interesant e ca nu prea le face la mine). De ce? Pentru simplul motiv ca la intrebarea el magnifc-ului „gasiti 10 diferente intre cele doua intrebari” (?!?!?!) singurul meu raspuns inteligent a fost „numarul de cuvinte„.

Nu ca as suferi eu foarte tare de media resprectiva, avand in vedere ca si daca imi da 1, tot trec cu 6 da’ e putin ciudat sa strici medii pentru chestii d-astea.

Urati-mi bafta!

UPDATE: nici azi nu am nota si am ramas cu o data….

2 gânduri despre „Antrenamente

Postează un comentariu!

