Pentru ratonei


Daca te enervez, crezi ca sunt dobitoc si te-ai simtit ofensat de ceva ce am scris eu aici sau pur si simplu ai auzit tu pe mIRC ca pe net e bine sa fii rau, agresiv si tare in gura ca nu stie nimeni cine esti, implicit nu poa’ sa te calce nimeni pe cap…ei bine, esti un dobitoc.

Iar in cazul in care esti un dobitoc si te regasesti in ce am scris mai sus, nu da nota minima la toate posturile, ca nu asta ma afecteza. Injura-ma prietene, sa stiu si eu cu cine vorbesc, pe cine caut sau cu mama cui vorbesc dupa o felatie sa ii spun ca fisu se tine de prostii pe net si n-ar trebui sa il mai lase sa iasa la fotbal…

Eu zic ca ai mai multa satisfactie injurandu-ma, daca vrei, adresa de mail e gogu.samsung [at] gmail.com sau chiar pe messenger, draga dobitoc la ID-ul gogu_samsung. Vrei si numarul de telefon sa ma injuri prin voce, cu numar ascuns, cere-mi-l pe mail sau pe mess si ti-l dau cu mare placere…

Insa ataca-ma pe bune, nu asa voalat, ca sa nu cred despre tine ca esti un pusti gaozar fara sange in coaie, nu?!

4 gânduri despre „Pentru ratonei

  1. ra3k

    cei mai carnati astia, ma trezesc si pe trilu ca un pepsi imi da 1* la toate uploadurile de pe 3 conturi.
    Plin de frustrati in lumea asta de cacat

    Răspunde

Postează un comentariu!

