Azi


Ma uitam la unu care avea digi.mobil la metrou in timp ce coboram scarile si…la un moment dat m-am impiedicat. S-a uitat toata statia Dristor 1 la mine cum ma duceam pe burta. Si m-am dus…vreo 10 trepte =))

M-am vazut cu cineva, era sa raman fara telefoane (noroc cu Muc si cu Ducu si cu Matizu lu Ducu) am fost la o narghila si la bere (poate ma aleg iar cu un herpes), am luat metroul gresit, si am ajuns acasa…

Concluzii: Foloseste dracu’ hands free-ul, uita-te la placile alea de la metru, ca nu-s puse degeaba acolo, injura emo-istii pe strada, nu-ti lasa telefonu’ in carciuma, daca o fata iti da un pliant nu inseamna ca vrea sa iti suga pula. Cam atat pentru azi

Postează un comentariu!

