Sunt enervant


Da, stiu sunt enervant. Mi s-a mai spus. Nu stiu de ce, dar sunt enervant si multi nu ma suporta. Sa fie oare faptul ca sunt destul de inteligent (si modest) motiv pentru care ii complexez pe multi. Si pentru ca am mereu dreptate (ma, rog nu am) si reusesc sa ii conving pe ceilalti ca am dreptate, demonstrandu-le ca-s prosti. Adevarat sunt enervant. Sunt arogant si am o buna parere despre mine insumi. Enervez, asta-i clar.

Dar de aici pana la a vorbi pe la spate (si nu prea subtil) cum ca enervez, iar in momentu in care o iau pe duduia sugatoare de ciubuce de-o parte s-o intreb ce anume ii intra in cur de nu mai poate de grija mea, sa-mi spuna ca „ai fite” e cale lunga!

Io, fite!? Duduie…tu esti vaca incaltata care se imbraca numa’ in roz, tu esti aia care face scene ca gagica-tu (cu care n-am nimic personal) are telefonu inchis in timpul orelor.

Fitze, nu?! Pai cand dracu ai avut tu vreo tangenta cu mine bai vaca incaltata? Exceptand faza din metrou cand, avand prieten ai mers cu 2 statii mai mult decat trebuia ca te tineai cu mine de mana si te uitai cu ochii tai superbi de vaca la mine…iar eu incercam sa te evit. Ca erai mica roz si ma faceai de ras?!

Ca sunt misogin…asa si?! Care e problema ta? Te-am facut io curva? E adevarat ca ti-am dat de inteles subtil, da esti mult prea proasta naiva ca sa te prinzi! Si atata timp cat n-am nici o tangenta cu tine…de unde pana mea stii tu ca am fitze?! Cand oi ajunge sa imi sugi pula si sa-ti zic ca nu-mi palce sa dai cu dintii, atunci sa-mi zici ca am fitze, nu sa-mi comenteze mie personalitatea orice strambaciune cu aere de mare culta!!

Vaca incaltzata!

Postează un comentariu!

