Iar?!


Ca Teo revine pe ecrane stim toti, inca de cand il injura pe Vantu prin ziare. A urmat apoi anuntul oficial pe Prima, am primit scrisori si ne-am umplut de draci cand, uitandu-ne la TV ne anunta Teo ca revine la prima. Mi se falfaie! Eu vreau sa ma uit la cum isi rupa capu aia de la tradati in dragoste (ca altceva, Prima nu prea are) nu sa ma anunte Teo pe un ton matern ca revine

Eu personal nu cred in marea si trambitzata revenire. Dintr-un motiv extrem de simplu: Emisiunea si umorul specific a iesit din subconstientul Romanilor. E probabil vazuta ca o traseista media, in cautare disperata de audienta. Si stiind setea de sange a romanilor, n-o sa le scoti din cap ideea ca in marea ei aroganta, Teo a crezut ca nu Sarbu o face pe ea ci ea il face pe Sarbu. Si a muscat-o…grav;

Si ca sa fim sinceri, precedentul ma face sa ma indoiesc sincer de succesul ei. Adica, ziceti-mi mie o personalitate mediatica ce a disparut o perioada si s-a intors cu succes. Sa luam de exemplu Radu Cosarca, care acum face o emisiune cu audiente cat putza de furnica la Kanal D sau Marius Tuca cu celebrul Talk-Show; Si de ce nu, Oreste care s-a lasat de tot dupa ce a inceput sa vorbeasca despre paranormal, universuri paralele si omuleti verzi.

Parerea mea e ca o sa o dea in gard si p-asta pana la urma….om trai si om vedea. Pestre vreo 6 luni.

Postează un comentariu!

