Haipa….


In sfarsit am gasit o problema la haipa.ro . Incepusem sa cred ca e cea mai buna platoforma la ora actuala. Ma rog, e. Ca nu ne umplu de reclame, ca se misca bine serverele, ca ruleaza WordPress, ca au pluginuri pentru scripturi, reclame etc. (a se vedea wordpress.com in care nu poti sa inserezi adsense, de fapt nici un fel de script) pentru ca iti ofera asistenta prompta, orcat de n00b ai fi in domeniu. In fine, cred ca sunt mai buni ca blogger despre care am de asemenea o parere buna.

Nu ca ii pup in cur, dar am incercat cam toate platformele Multi User, insa de WP-ul Mu de la Haipa m-am indragostit. Insa am descoperit o problema: Trackbacks-urile! Nu sunt acceptate (nu stiu sigur daca pleaca trackbacksurile) Si asta poate fi oarecum suparator. Mai ales la inceput…cand incerci sa-ti faci cunoscuti in blogosfera.

Cam asta ma deranjeaza. O sa le dau un mail baietilor de la haipa sa vad daca asaa tre’ sa faca, sau daca e o problema.

In rest…numa’ bine!

UPDATE: La inceputurile mele (recente de altfel) pe haipa.ro am fost raton si nu m-am prins cum functiona pluginul Trilulilu. Si le-am spus. M-au ajutat si atunci, iar acu’ mi-au dat un mail sa ma intrebe de sanatate si daca am reusit sa fac pluginul sa mearga. Am fost uimit.

Postează un comentariu!

