Din nou, socializare


Da, suntem zoom politicon dupa cum un mare filosof grec zicea, motiv pentru care simtim nevoia sa interactionam cu cei din jurul nostru….sa socializam.

Ideea e ca sunt fumator (da, da shame on me). Sun fumator pentru ca asa a fost sa fie, pentru ca am avut incredere in cine nu trebuia, da’ asta e cu totul si cu totul alta poveste. Nu cred in dependenta, nu cred in vicii dar cred in vointa. Eu unul fumez pentru ca vreau (da, stiu toti spun asta) si pentru ca nu am motivatie sa renunt.

Si…la urma urmei, fumatul inseamna socializare. Nu m-am simtit niciodata mai bun sau mai rau decat cei care nu fumeaza, ci dimportiva ii admir, dar m-am simtit diferit. Si fumatul chiar e socializare; Adica…unde ar mai fi discutiile filosofice dintre orele de mate, in timp ce tragi o tzigare.

Sau…daca nu as fi fumator as lua primul autobuz spre casa..ca deh n-as avea ce sa stau sa termin. Fara tzigara, nu as fi cunoscut destul de multi oameni din existenta mea actuala. Daca n-as fi fuma in timp ce ma gandesc la subiecte pentru blog, ce ati mai citi acum?

Concluzia e simpla: fumatul=socializare. Dar cu ce pret?!
Ideea postului vine de la Huyen 😛

Postează un comentariu!

