Deci se poate…


Azi, masina 135, urc, in fata o fata dragutza…boboaca probabil (poate chiar in liceul meu). Mica…copila dupa fata. Se uita la mine. Zambeste. Zambesc, Prima statie….priviri aruncate pe furis. A doua statie: ma uit la ea, ma vede…se uita in alta parte. A treia statie: se uita la mine, (nu stiu de ce, dar intorc privirea) a patra statie: se uita. Zambeste lasaprivirea in jos, o pufneste rasul. a cincea statie: se uita cu privirea larga, deschisa. Se intoarce la colega ei. Ii spune ceva. Se uita din nou la mine…iar zambeste. A sasea statie: ne uitam fix unul la altul (spram sa coboare la mine in statie…sa-i fi spus ceva….orice) Dar nu…a coborat cu o statie inainte….o ultima privire…s-a dus.

Dar o stiu pe colega ei….am vazut-o la prima statie…de mai multe ori…o sa o intreb probabil, la un momentdat de fata asta…poate….

11 gânduri despre „Deci se poate…

  1. Doctor Cristian Andrei 6969

    mah, nujt de sa zic. poate sunt eu pre pesimist da` si la mine incepe lumea sa rada cand ma vede (lOl 😉 )… anyway, nujt. astea sunt focuri de momment. poate sunt eu paranoia si nu mai am incredere in nimic si in niciun flirt din asta… but play your card 😉 it may be worth it, spiel deine Karte aus 😀

    Răspunde
  2. deblog

    :)) Eee nush ce za zic…si sincer nu prea imi pasa….ideea era ca pe moment, chiar mia placut. Acum i-am uitat si figura :)) Si faptul ca mia placut pt mn e un pas inainte…dupa episodul…:P

    Răspunde

Postează un comentariu!

