Pentru ca sunt norocos de felul meu


Am reusit performanta sa fac sa imi apara o minunatie de herpes….nu genul de herpes la care probabil va ganditi, ci genul de herpes vizibil. Dracu stie de la ce…sa fie de la frig, de la narghilea, de la….hmm.. pana mea….nu stiu! Si n-am gasit nici o metoda prin care cel puntin s-ar ameliora durerea…

Nu incercati faza cu sarea, ca doare ca dracu’ si nu face nimic in afara de a irita mai rau locul.

Oribil; urasc herpesul… mai ales ca apare in general cand n-ai absolut deloc nevoie de el….Bleah!! So…astept sugestii ca n-am nici cea mai mica idee cum sa ma tratez….si doare buza de jos ingrozitor….

2 gânduri despre „Pentru ca sunt norocos de felul meu

  1. roxana

    De la narghilea a aparut sigur .. si ti-am zis ieri ca dauneaza 😛
    😕 Exista la farmacie o crema, herpes top se numeste ( cred ) si e chiar buna ..

    Răspunde

Postează un comentariu!

